Blog

Uvědomte si, že součástí vaší komunikace jsou i adresy URL, které máte u svých profilů na sociálních sítích. Je dobré, aby tyto adresy byly stejné i uživatelsky přívětivé a vy jste tak komunikovali konzistentně a profesionálně.

Mise je naše poslání, vize je cíl, ke kterému směřujeme. Tak by se stručně dalo odpovědět na položenou otázku. Podívejme se na to ale trochu podrobněji.

Ve včerejších zprávách ČT mě zaujala reportáž o ukradených motorech vodním záchranářům, které se po roce a půl našly a pojišťovna nyní chce vrátit zpět plnění, které za ukradené motory vyplatila.

Každý podnikatel by měl mít v dnešní době webovou stránku, na které prezentuje svoje výrobky, zboží nebo služby. Ušetří mu nekonečné vysvětlování, kdo je, co nabízí a jaké jsou na něj kontakty. Je to jeho vizitka a současně i výkladní skříň.